woensdag 14 oktober 2015

Een lekker bakkie

Hallo allemaal met dit weer gaat een bakkie er best in  ik heb dit model kaartje al heel lang en wist niet zo goed wat ik er van moest maken maar bij het    http://wlvc.blogspot.nl/  zag ik zulke  leuke voorbeelden voor bij komen dat ik dacht dat is het  ik heb het beplakt met papier uit een blokje van de exion  het plaatje is van internet wat pareltje strikje en bloemetjes  een swirl en de thee en kop en schotel stans  ik heb achter het plaatje nog een taart kleedje geplakt  ikwil het ook mee laten doen bij http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2015/09/challenge-27-en-de-winnaar.html    vintage   http://dutchcardlovers.blogspot.nl/   swirls   ik wens jullie nog een     gezellige dag bedankt voor jullie berichtjes  groetjes groetjes Maartje

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je de theepot prachtig gedecoreerd in vintagestijl Maartje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het meedoen met Dutch Card Lovers met deze leuke SWIRL creatie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer een fantastische creatie uit ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maartje,
    Wat een prachtig Theepotje Maartje !
    Een toppertje wat mij betreft!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig en mooi kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie opgepimpte theepot met een mooi plaatje en leuke accenten. Super Maartje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je meedoet met onze vintage challenge bij C2C !!
      xx Wilma

      Verwijderen
  7. Gezellig theepotje heb je gemaakt Maartje, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een superleuk theepotje gemaakt Maartje. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi maartje,
    wat een prachtige theepot!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja inderdaad, een bakkie gaat er altijd in. Ik vind je kaartje er erg gezellig uitzien !
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeel lief Maartje....zo leuk om die schattige theepotjes in verschillende uitvoeringen voorbij te zien komen bij WLVC. Fijn dat je weer meedoet en....tot de nieuwe challenge dan maar.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf hoor wat een leuk en gezellig tafereeltje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje